+(380)96 402 32 56

Публічна оферта на укладення договору про надання послуг

“01” березня 2025 рокуЦя Публічна оферта є публічною пропозицією щодо укладення договору про надання консультативних послуг та розміщена на сайті:https://magicweb.com.ua/Якщо ви не погоджується з умовами цієї Публічної оферти, ви не повинні оплачувати та споживати послуги, які пропонуються на вказаному сайті.Для укладення договору не потрібно його підписувати. Достатньо погодитися з умовами цієї Публічної оферти, оплативши послуги (здійснити акцепт).


1. ОСНОВНІ ТЕРМІНИ
Виконавець — Фізична-особа підприємець ФОП Борох Світлана Олексіївна, Україна.
Замовник — будь-яка дієздатна фізична особа, яка здійснила Акцепт шляхом оплати послуг та/або інших онлайн продуктів Виконавця на умовах цієї Публічної оферти та інших додаткових умов щодо надання послуг, розміщених на інтернет ресурсах Виконавця.
Публічна оферта / Оферта — ця публічна пропозиція, опублікована на Сайті або на іншому інтернет ресурсі Виконавця, адресована будь-яким фізичним особам укласти договір про надання послуг на умовах, визначених в цій Оферті та відповідно до конкретних додаткових умов, викладених на Сайті та інтернет ресурсах Виконавця, до яких має доступ Замовник та з яких здійснює Акцепт.
Оферта може бути зроблена також шляхом надсилання комерційного електронного посилання на неї Замовнику через месенджери, електронну пошту, якщо останній немає можливості ознайомитися через Сайт або іншій електронний ресурс Виконавця.
Акцепт — повна й безумовна згода Замовника зі всіма положеннями цієї Оферти та додаткових умов, викладених на Сайті або інших інтернет ресурсах Виконавця, яка здійснюється Замовником шляхом оплати Послуг в розмірі 100% (сто відсотків) їх вартості. У випадку погодження розстрочки оплати Послуг Акцептом вважається оплата першого внеску в розмірі, визначеному Виконавцем.
Додаткові умови - розміщена на Сайті або інших інтернет ресурсах Виконавця інформація щодо суттєвих умов надання Послуг, ціна, строки, термін доступу, зміст та наповнення, умови розстрочки, гарантії, спеціальні акції та пропозиції, тощо. Додаткові умови є невід’ємною умовою цієї Оферти. Додаткові умови можуть змінюватися час від часу, є актуальними обмежений строк та фіксуються на дату Акцепту.
Додаткові умови можуть бути повідомленні Замовнику шляхом направлення посилання на інтернет ресурси Виконавця засобами електронного зв'язку (через месенджери, електронну пошту, тощо).
Послуги — консультативні послуги у формі онлайн консультацій, відео-дзвінків, електронних гайдів, інших інфо-продуктів, які надаються Виконавцем на умовах цієї Оферти та Додаткових умов за умови здійснення Акцепту. Послуги надаються дистанційно засобами інтернет зв’язку шляхом надання доступу до Контенту на інтернет ресурсах Виконавця.
Договір — договір про надання Виконавцем на оплатній основі Замовнику консультативних онлайн послуг. Договір вступає в дію шляхом Акцепту Замовником даної Оферти відповідно до умов, викладених в ній та у Додаткових умовах на Сайті на дату здійснення Акцепту.
Інтернет ресурси Виконавця — інтернет сайт, розміщений за доменною адресою: https://magicweb.com.ua/ (далі - Сайт) та/або на субдоменах, будь-який інший сторонній електронний сервіс, навчальна платформа, мобільний додаток, месенджер Виконавця, в т.ч. Viber, Telegram, на яких розміщується ця Публічна оферта або посилання на неї та інформація про Додаткові умови щодо Послуг Виконавця доступна Замовнику для здійснення Акцепту.
Реєстрація - внесення Замовником своїх персональних даних на інтернет ресурсах Виконавця з метою подання заявки на отримання Послуг та/або оплати Послуг з авторизацію облікового запису та отримання доступу до Послуг після здійснення Акцепта.
Обліковий запис — сукупність персональних даних Замовника, внесених ним при Реєстрації на Сайті або іншому інтернет ресурсі Замовника та необхідних для отримання доступу до Контенту. Обліковий запис Замовника може бути змінений або видалений ним самостійно після надання Послуг або Виконавцем у випадках, визначених Офертою.
Контент - об’єкти інтелектуальної власності Виконавця (або придбані ним), що розміщені на Сайті та інших інтернет ресурсах Виконавця, в тому числі найменування, зміст, дизайн, креативи, відео-консультаціі, текстові матеріали, презентації, шаблони, чек-листи, аудіовізуальні твори, графічні зображення, та інші об'єкти, до яких Замовник отримав доступ в результаті Акцепту даної Оферти, а також ті, що є у відкритому доступі на Сайті та інших інтернет ресурсах Виконавця. В результаті придбання Послуг Замовнику не передаються майнові права інтелектуальної власності (авторські права) на Контент чи на знак для товарів та послуг (торгову марку) Виконавця.

2. ПРЕДМЕТ ТА ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ
2.1. Виконавець надає Замовнику Послуги, а Замовник оплачує та приймає їх відповідно до умов цієї Оферти та Додаткових умов, що діють на дату Акцепту.
2.2. Форма надання послуг - консультація та інші Послуги надаються онлайн через мережу інтернет (дистанційно електронній формі), шляхом надання Замовнику доступу до Контенту на Сайті або на інших інтернет ресурсах Виконавця.
2.3. Всі суттєві умови надання Послуг визначаються у цій Оферті та Додаткових умовах на Сайті, інших інтернет ресурсах Виконавця або надсилаються Замовнику засобами електронного зв'язку.
2.4. У випадку здійснення Замовником оплати за Послуги за ціною та на умовах, які вже не є актуальними на дату оплати, Виконавець повідомляє про це Замовника, пропонує здійснити оплату за актуальною ціною та умовами або повертає кошти Замовнику без надання Послуг на власний розсуд.
2.5. Умови цієї Оферти та Додаткових умов є обов’язковими для Замовника та Виконавця з дати Акцепту.
2.6. Якщо Замовник не згоден з умовами Оферти, Додаткових умов та/або Політики конфіденційності, він не повинен акцептувати Оферту (здійснювати оплату). У випадку здійснення оплати Замовник не вправі в подальшому посилатися на негзоду з положеннями Оферти та Додатковими умовами, правилами консультаціі та іншими регламентами, розміщеними на Сайті Виконавця та обов'язковими до виконання з боку Замовника протягом співпраці.
2.7. Якщо Замовнику не зрозумілі будь-які суттєві умови щодо надання Послуг, він зобов'язаний до здійснення Акцепту звернутися до Виконавця щодо їх уточнення. В іншому випадку він не має права посилатися, що йому були незрозумілі умови надання Послуг та з цієї підстави відмовитися від оплачених Послуг та вимагати повернення коштів.
2.8. У випадку здійснення Акцепту Замовник, вважається ознайомленим та таким, що погодився з умовами Оферти, Додатковими умовами та Політики конфіденційності.
2.9. Акцептом цієї Публічної Оферти є здійснення Замовником повної 100% (сто відсотків) передбачених Офертою обраної на Сайті Послуги, що свідчить про приєднання Замовника до Договору згідно ст. 633 Цивільного Кодексу України і є рівносильним підписаному обома сторонами Договору.
2.10. Договір починає діяти з дати Акцепту, а саме отримання Виконавцем 100% оплати за Послуги на банківський рахунок. Виконавець має право скористатися банківською позикою на Сайті або отримати індивідуальну розстрочку від Виконавця. У випадку погодження розстрочки, Акцептом є дата оплати першого внеску.
2.11. Замовник зобов’язаний повідомити Виконавцю про себе персональну інформацію, необхідну для Реєстрації та надання Послуг шляхом заповнення реєстраційної форми на Сайті (П.І.Б, номер телефону, електронну адресу, інші дані).
2.12. Політика конфіденційності з правилами обробки персональних даних міститься на Сайті та є невід'ємною частиною Публічної оферти.

3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Виконавець надає Замовнику Послуги на умовах цієї Оферти відповідно до обраного Замовником Пакету згідно Додаткових умов, розміщених на Сайті та актуальних на дату Акцепту.
3.2. Замовник отримує консультацію як правило протягом 72 годин з моменту оплати, але в будь-якому випадку не пізніше дня затвердженого двома сторонами, якщо інший строк не визначений Виконавцем, про що Замовник повідомляється. Замовнику забезпечується доступ до матеріалів консультаціі назавжди, якщо інший строк доступу до матеріалів Курсу не визначено у Додаткових умовах.
3.3. Послуги надаються дистанційно шляхом надання послуг на інтернет ресурсах Виконавця.
3.4. Строк надання Послуг визначається відповідно до оплаченого пакету Послуг та визначається на Сайті або іншому інтернет ресурсу Виконавця на момент Акцепту.
3.5. Виконавець може змінювати зміст та дизайн Сайту, Контенту в будь-який час без попереднього повідомлення чи погодження Замовника.
3.6. У випадку, якщо Замовник отримав доступ до електронних ресурсів для консультаціі та отримання Послуги, але не отримав її не з вини Виконавця, кошти не повертаються та Послуга вважається наданою своєчасно та в повному обсязі.
3.7. Замовник зобов'язаний власними силами та на власний ризик забезпечити якісний інтернет зв'язок та перевірити доступ до інтернет ресурсів Виконавця.
3.8. Виконавець має право залучати експертів, спеціалістів, лекторів, партнерів, підрядників та інших осіб до надання Послуг Замовнику без погодження із Замовником. При цьому відповідальність перед Замовником несе Виконавець.
3.9. У випадку проведення живих зустрічей Виконавцем протягом консультаціі, Виконавець заздалегідь повідомляє про це Замовника та надсилає умови участі.
3.10. Контент Виконавця, до якого Замовник отримав доступ протягом консультаціі з дати Акцепту, не підлягає скачуванню та копіюванню Замовником, якщо про право на скачування чи копіювання не зазначено письмово Виконавцем на інтернет ресурсах, де знаходяться Контент та матеріали.
4. ЦІНА ТА ОПЛАТА ПОСЛУГ
4.1. Ціни на Послуги визначаються на Сайті Виконавця в національній згідно до вимог чинного законодавства України. Оплата Послуг здійснюється у безготівковій формі через підключені на Сайті платіжні системи.
4.2. У випадку не отримання автоматичного доступу до консультаціі після оплати протягом 72 годин, Замовник зобов'язаний повідомити Виконавця про цей факт та направити копію квитанції про оплату.
4.3. Витрати, пов'язані з оплатою Послуг (комісія обслуговуючого банку Замовника, в тому числі за переказ) несе Замовник, витрати щодо оплати комісії платіжної системи (Fondy, WayForPay, інші) несе Виконавець, якщо інше не вказано на Сайті або в платіжних реквізитах при здійсненні платежу.
4.4. Замовник здійснює оплату Послуг на умовах 100% попередньої оплати, якщо Сторони не домовилися про розстрочення платежу. У випадку, якщо Замовник здійснив часткову оплату за Послуги без погодження з боку Виконавця, Виконавець має право відмовитися від надання Послуг до отримання повної оплати або повернути суму часткової оплати без погодження з Замовником.
4.5. У випадку оплати Замовником Послуг шляхом розстрочки за згодою Виконавця, додаткові витрати та відповідальність, пов’язані з розстрочкою несе Замовник за власний кошт. При оплаті на умовах розстрочки у випадку відмови в подальшому від оплати Послуг у визначений Сторонами строк, Виконавець має право припинити надання Послуг та обмежити Замовника в доступі до отримання послуг до здійснення повної оплати. При цьому сума попередньої оплати не підлягає поверненню.
4.6. Виконавець не несе відповідальність за послуги третіх осіб щодо застосуванням платіжних інструментів та операторів платіжних систем, та має право відмовити Замовнику у наданні Послуг у випадку, якщо кошти не були зараховані на банківський рахунок Виконавця. Будь-які ризики щодо перерахування коштів несе Замовник до моменту зарахування коштів на рахунок платіжної системи.
4.7. Замовник за згодою Виконавця має право змінити оплачений пакет Послуг і перейти на інший пакет Послуг за більшою вартістю, за умови доплати різниці у ціні пакетів та наявності вільних мість. У такому випадку, перехід на інший пакет здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати оплати.

5. ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
5.1. Замовник має право відмовитися від оплачених Послуг протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати оплати за відсутністю обставин, визначених п.5.2 Оферти. В інших випадках оплата не підлягає поверненню Виконавцем.
5.2. Грошові кошти сплачені Замовником за Послуги не повертаються Замовнику, якщо він: 1) подав заяву про відмову від консультаціі та послуг та повернення оплати пізніше ніж 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати оплати або 2) позбувся доступу до консультаціі за ініціативою виконавця у зв'язку з порушенням умови Оферти, правил (регламенту) Виконавця.
5.3. Повернення оплати за Послуги проводиться за письмовою заявою про відмову від послуг, направленою Замовником в службу підтримки Виконавця, контакти якої зазначені в цій Оферті або на Сайті. У заяві про відмову від Послуг та повернення коштів повинні бути зазначені: ПІБ заявника, сума до повернення, причини, через які Замовник відмовляється від Послуг та просить повернути кошти, реквізити для переказу грошових коштів і прикладені копії документа, що посвідчує особу Замовника (паспорта) та квитанції про оплату Послуг. Без заяви та за відсутності зазначеної у заяві інформації повернення коштів Замовнику не здійснюється.
5.4. При повернені коштів Виконавець утримує вартість фактично наданих Замовнику Послуг та понесених додаткових витрат за цінами, що діють на момент такого повернення.
5.5. Про прийняте рішення Виконавець повідомляє протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати отримання письмової заяви Замовника про відмову від Послуг.
5.6. Повернення грошових коштів у випадках, передбачених Офертою, здійснюється Виконавцем протягом наступних 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати прийняття Виконавцем відповідного рішення. Повернення оплати здійснюється у тій же формі та на той же рахунок (картку), з якого Замовником була проведена оплата, якщо Сторони не домовляться про інше.
5.7. Виконавець має право відмовити Замовнику в наданні Послуг у випадку виникнення технічної неможливості надати Послуги, інших обставин, що унеможливлююсь надання Послуги, а також у інших випадках, встановлених цією Офертою, про що повідомляє Замовника письмово. В такому випадку Виконавець повідомляє про це Замовника та здійснює повернення отриманої оплати.
5.8. Виконавець має право відмовити Замовнику в наданні Послуг без повернення оплати у випадку надання Замовником завідомо неправдивих даних про себе при здійсненні реєстрації на електронних ресурсах Виконавця.
5.9. Виконавець залишає за собою право припинити надання Послуг та розірвати Договір в односторонньому порядку без повернення оплати Замовнику з правом обмеження Замовника від доступу до Сайту та інтернет ресурсів, в разі публікації Замовником в публічних інтернет ресурсах, на Сайті Виконавця, в коментарях або в публічних чатах в ході надання Послуг недостовірної, неправдивої інформацію щодо Виконавця, яка шкодить його репутації; використання Замовником нецензурної лексики або висловів, які принижують репутацію та розпалюють конфлікти; виявлення завідомо шахрайських дій з боку Замовника по відношенню до Виконавця або порушення авторських прав на Контент; розповсюдження Замовником рекламної інформації та спаму на інтернет ресурсах Виконавця.
5.11. Виконавець має право відмовитися від надання Послуг та/або припинити в будь-який момент надання Послуг, якщо у Замовника є заборгованість по оплаті Послуг. При цьому Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за таке припинення. Також Виконавець має право обмежити доступ до Послуг та/або Особистого кабінету до повного розрахунку.
5.12. Виконавець залишає за собою право відмовитися від надання Послуг та припинити дію Договору в односторонньому порядку без повернення грошових коштів Замовнику, в тому числі закрити доступ до Послуг, Контенту та облікового запису без повернення грошових коштів Замовнику в разі встановлення факту передачі останнім на користь третіх осіб доступів до особистого кабінету на Сайті, інших інтернет ресурсах Виконавця замість себе або наряду із собою. У разі виявлення такого факту Замовник має право на стягнення з Виконавця компенсації оплати за консультацію кожної приєднаної без його дозволу особи в розмірі 100% від вартості Послуг за кожний такий випадок.

6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Виконавець має право:
вносити зміни та доповнення до Контенту шляхом публікації на Сайті та власних інтернет ресурсах;
змінювати ціни на неоплачені Послуги шляхом розміщення на Сайті та інших Інтернет ресурсах;
після реєстрації та здійснення оплати Замовником, надіслати йому на електронну пошту, вказану при реєстрації, необхідну інформацію для належного отримання Послуг;
припинити надання Послуг шляхом блокування доступу до Контенту та/або Особистого кабінету у випадку порушення Замовником умов Договору у випадках, передбачених цією Офертою;
зберігати та обробляти персональні дані Замовника відповідно до Політики конфіденційності;
вимагати від Замовника негайного припинення виявлених порушень Договору;
здійснювати запис відео-сесій за участю Замовника з подальшим публічним розміщенням в рекламних цілях;
не допускати Замовника до живих онлайн сесій при наявності підстав вважати, що Замовник знаходиться під впливом алкогольних, наркотичних, сильнодіючих лікарських засобів, здатних впливати на його поведінку та стан свідомості, або має неадекватну, агресивну поведінку, що може ускладнити процесс навчання Замовника або інших учасників сесії;
притягнути до відповідальності Замовника у випадках порушення умов, передбачених цією Офертою та чинним законодавством України.
6.2. Виконавець зобов'язаний:
надавати Послуги у строки та обсязі відповідно до оплаченого Замовником Пакету;
своєчасно надавати підтримку, відповіді на запити Замовника та допомогу з організаційних та технічних питань протягом надання Послуг у строки та обсязі відповідно до оплаченого Замовником Пакету;
виконувати інші обов’язки, передбачені Договором.
6.3. Замовник має право на:
своєчасне отримання оплачених Послуг згідно придбаного Пакету послуг;
уточнення від Виконавця інформації про Послуги у порядку, встановленому цією Офертою;
відмовитися від отримання рекламної/маркетингової розсилки Виконавця. В такому випадку Виконавець не несе відповідальність за не отримання актуальної інформації Замовником щодо Послуг;
користуватися, додатковими послугами Виконавця, у разі їх наявності та оплати, відповідно до розміщеної на Сайті інформації.
6.4. Замовник зобов'язується:
здійснювати оплату Послуг у розмірі та в строки відповідно Додаткових умов, діючих на момент Акцепту;
дотримуватися умов Оферти / Договору;
своєчасно повідомляти Виконавця про зміну персональних даних, необхідних для надання Послуги та комунікації Сторін;
використовувати інформацію та матеріали консультаціі виключно в особистих цілях і для особистого використання та не розповсюджувати Контент на користь третіх осіб, а також у відкритому доступі в публічних/приватних чатах на платній та/або безоплатній основі;
використовувати доступ до Контенту та Облікового запису не більше ніж для одного Замовника за кожним індивідуальним доступом та не передавати його третім особам.
не порушувати майнові та/або немайнові права інтелектуальної власності Виконавця та авторські права на Контент. У випадку порушення на на першу вимогу Виконавця припини таке порушення, компенсувати Виконавцю збитки та сплатити штраф;
негайно усунути порушення умов Договору на вимогу Виконавця, в іншому випадку, Виконавець має право припинити надання Послуг до усунення порушень без повернення коштів;
утримуватися від розголошення персональних даних інших Замовників, якщо отримує доступ до них в процесі навчання.

7. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
7.1. Контент, доступний на Сайті та інтернет ресурсах Виконавця, є об'єктом інтелектуальної власності Виконавця (або його партнерів). Контент, доступ до якого отриманий Замовником в результаті Акцепту цієї Оферти, може бути використаний ним виключно для особистого (некомерційного) користування без права передачі (оплатно чи безоплатно) третім особам або розміщення на публічних інтернет ресурсах.
7.2. Контент є об’єктом захисту інтелектуальної власності за законом. За будь-які порушення Замовником прав інтелектуальної власності Виконавця на Контент, Замовник несе відповідальність згідно чинного законодавства України, а також цієї Оферти.
7.3. Виконавець є власником знаку для товарів та послуг .
Використання Замовником знаку для товарів та послуг та Контенту в комерційних цілях є порушенням прав інтелектуальної власності Виконавця та відповідальність відповідно до цієї оферти та чинного законодавства України з відшкодування Замовником матеріальних збитків.
7.4. Виконавець залишає за собою право відмовитися від надання Послуг та припинити дію Договору в односторонньому порядку, в тому числі закрити доступ до Контенту та особистого кабінету на Сайті без повернення грошових коштів Замовнику в разі встановлення факту порушення прав інтелектуальної власності, а саме розміщення та/або продаж Замовником Контенту від власного імені на сторонних ресурсах з метою продажу або безоплатного розповсюдження.
7.5. У випадку незаконного комерційного використання знаку для товарів та послуг та/або Контенту Виконавця, Замовник зобов’язаний компенсувати Виконавцю збитки з розрахунку визначеної вартості комерційного використання Контенту (п.7.7 Оферти) за весь період незаконного використання та сплачує Виконавцю штрафу в розмірі 500 000 (п'ятсот тисяч) гривень.
7.6. Виконавець має права вимагати негайного припинення порушення прав інтелектуальної власності безпосередньо від Замовника та/або через власників/розпорядників електронних ресурсів, на яких незаконно розміщений Замовником Контент (Google, Facebook, YouTube, Telegram, Viber, маркетплейси та реєстраторів доменних імен).
7.7. У випадку комерційного використання Замовником Контенту без письмової згоди Виконавця вартість такого використання авторських прав на Контент оцінюється в 1 000 000 (один мільйон) гривень за кожний календарний місяць використання Контенту.
7.8. За порушення прав інтелектуальної власності Виконавець може додатково притягнути Замовника до цивільної, адміністративної та кримінальної відповідальності відповідно до чинного законодавства України шляхом звернення до судових та правоохоронних органів та установ.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. Виконавець та Замовник несуть відповідальність за порушення умов Договору відповідно до чинного законодавства України та умов цієї Оферти.
8.2. Всі суперечки по Договору між Виконавцем і Замовником вирішуються шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди — згідно з чинним законодавством України.
8.3. У випадку відмови Замовника від Договору в односторонньому порядку, кошти, сплачені на користь Виконавця за Послуги не підлягають поверненню, крім випадку, визначеного у в п 5.1 цієї Оферти.
8.4. Якщо протягом строку, визначеного для консультацій або послуг, Замовник не отримав Послугу, що сталося не з вини Виконавця, Послуга вважається наданою Виконавцем належним чином.
8.5. Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Договору, якщо це спричинено форс-мажорними обставинами, тобто обставинами непереборної сили, про які Сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити. До таких обставин відносяться: відключення електроенергії, пожежа, повінь, землетрус, цунамі, смерч, ураган, тайфун, зсуви, селеві потоки, снігові лавини, виверження вулканів та інші природні катаклізми; війни, бойові дії, революції, державні перевороти, страйки, диверсійні та терористичні акти, пограбування, аварії в системі енергозабезпечення та зв'язку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання Договору. Протягом часу дії обставин непереборної сили сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик та наслідки форс-мажорних обставин. Виникнення форс-мажорних обставин має бути юридично засвідчено та підтверджено Стороною, яка на них посилається, якщо між Сторонами виник спір, відповідною довідкою Торговельно-Промислової Палати України або іншого уповноваженого органу.
8.6. Замовник не може посилатися на дію форс-мажорних обставин як на підставу звільнення від відповідальності за порушення прав інтелектуальної власності Виконавця на Контент.
8.7. Виконавець не гарантує абсолютну безпомилковість Послуг і дає гарантію того, що зробить всі розумні зусилля й міри задля мети недопущення цього. Якщо Замовник виявить помилки або неточності, він повідомляє про це Виконавця, який за наявної можливості та згоди безкоштовно виправляє недоліки в найкоротший термін.
8.8. У разі виникнення у Замовника претензій або запитань щодо наданих Послуг, він може звернутися до Виконавця з письмовим запитом, у якому має вказати суть претензії, зміст вимоги, своє ім'я та прізвище, електронну адресу та номер телефону. Такий запит має бути відправлений в електронній формі на вказану на Сайті електронну пошту Виконавця протягом 1 (одного) робочого дня з моменту виникнення претензії/питання.
8.9. За результатами розгляду претензії Виконавець направляє письмову відповідь на електронну адресу Замовника протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати її отримання.
8.10. По закінченню строку, визначеного для надання Послуги, вона вважається наданою та не потребує підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг.

9. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
9.1. Персональні дані Замовника обробляються Виконавцем на Сайті відповідно до Політики конфіденційності, вимог чинного законодавства України, зокрема але не виключно Законом України "Про захист персональних даних", Законом України "Про доступ до публічної інформації".
9.2. Політика конфіденційності є невід’ємною частиною даної Оферти.
9.3. Акцептування Публічної оферти є безумовним погодженням з умовами Політики конфіденційності.
9.4. При оплаті Послуг банківською карткою (включаючи введення номеру картки), обробка платежу відбувається на сайті міжнародної платіжної системи. Конфіденційні дані Користувача (номер картки, CVV-код, строк дії, тощо не надходять до Виконавця, їх обробка повністю захищена і ніхто, у тому числі Виконавець, не має доступу до них.
9.5. Здійснюючи Акцепт, Замовник надає згоду на:
організацію та ведення фото-, аудіо- і відеозйомки, а також веб-трансляцій зі своєю участю;

10. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Договір набуває чинності з дати Акцепту та діє по дату закінчення терміну навчання та доступу до матеріалів Курсу відповідно до обраного пакету Послуг.
10.2. Строк доступу до Контенту визначається Додатковими умовами на Сайті відповідно до умов обраної Замовником Послуги та в будь-якому випадку не може перевищувати 1 (один) календарний рік з дати Акцепту.
10.3. Термін дії Договору також може бути припинений достроково за ініціативою Сторін у випадках, визначених в цій Оферті.

11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Визнання недійсними окремих пунктів Оферту не тягне недійсність Договору.
11.2. Виконавець має право вносити зміни до Оферти шляхом оприлюднення на Сайті та або Інтернет ресурсах.
11.3. Для вирішення будь-яких організаційних або технічних питань Замовник має право звертатися до підтримки за контактною адресою, зазначеною на Сайті.
11.4. Відповідь на запит Замовника надається Виконавцем у робочі дні протягом 72 годин з дати отримання запиту.
11.5. Часом вчинення будь-яких дій в рамках Оферти та Договору є Київський час.
11.6 Замовник підтверджує, що він ознайомлений в повному обсязі зі своїми правами та обов’язками передбаченими Оф​​ертою, Додатковими умовами щодо Послуга та правами і обов’язками, визначеними Законом України «Про захист прав споживачів».

12. КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ВИКОНАВЦЯ:
ФОП Борох Світлана Олексіївна
РНОКПП:
Служба підтримки email: moc.liamg%40hkbewcigam